12 April 2010

Kenapa saya suka diri saya?

Sebab saya seorang yang sangat simple..Simple ke?Yelah..kuar jenjalan just pakai t-shirt and jeans and tudung pulak men tibai jerk..Asal cun dah r..*wah kau cun ke Effie???*


Sebab saya tak suka marah2 orang depan2..Kenapa saya cakap macam tu??Maybe sebab memang dah sifat saya hanya diam bila marah dan tersenyum bila sedih..Buat apa nak menangis kalau jawapannya tetap negatif kan..


Sebab saya tak suka cari gaduh dengan alam maya..Hmm buat apa nak gaduh dalam internet..Orang tak suka kita tapi kita suka kat orang tu kita nak buat macamana kan??Kalau orang dengki ngan saya, saya tak boleh nak halang..Biarlah dia buat apa yang dia suka..Dia tak suka saya tengok belog dia tapi masalahnya saya suka baca celoteh dia, saya nak buat macamana??


Sebab saya suka tolong orang kut..Haha ye ke?Iyalah..kadang2 si kawan suruh saya ajar dia akaun or costing padahal saya sendiri pun tak faham dengan tajuk itu..Saya tetap tolong..sebab dalam masa saya tolong dia, maybe ada benda yang saya tak faham and dia faham so kiteorang boleh share2..Ehehee..


Sebab saya malas nak umpat2 orang..Buat apa nak penuhkan belog comel ini dengan ayat2 yang menyakitkan hati orang lain?belog pun macam manusia juga..jangan hanya cantik diluar tapi isi2 dia busuk and buruk..


Sebab saya beragama ISLAM..Saya suka diri saya sebab saya beragama Islam..sebab hidayah dari Allah adalah segalanya buat saya..terima kasih ibu dan ayah kerana membimbing saya menjadi seorang muslimah..Ececeh..


Itu je sebab kenapa saya suka diri saya..Korang suka diri saya sebab apa yerk??*ada ke orang suka saya???*






3 comments:

Ur Other Half said...

saye suke diri saye sebab saye ade 1001 sebab untuk hidup..utk menghargai kurniaan dariNya..

Cik Effie said...

huwaa...canggih ayat encik aie yerk..ehehee kiter memang kena hargai segala yang telah dikurniakan olehNYA

Cik Effie said...

huwaa...canggih ayat encik aie yerk..ehehee kiter memang kena hargai segala yang telah dikurniakan olehNYA