02 April 2012

Almond London fever is coming!

Assalamualaikum.

First of all sorry sebab dah jarang nak update entry and dah jarang nak bagi tutorial semua kan. Serius tak boleh nak janji dengan korang semua. Busy. Hmm kind of. Workload semakin banyak. Everyday akan ada benda-benda baru yang aku kena belajar. Eventhough sometimes benda tu memang aku dah belajar buat but still lack of confident to do it myself. Have to double with my other colleagues.

Got a plan. Business plan. And I hope this will give me much benefits. Either good or bad. At least it will give something to me. Business apa? You can check it out here ---> Desserts Online.

Okay I will roughly tell you about my plan. Please do support me. InsyaALLAH starting from next week, I will start my baking project. Business nie dah lama nak dibuat tapi ada je perkara yang membuatkan ianya tergantung. Aku akan jual Almond London. Hmm itu je? Yepp. And sambil-sambil itu aku akan jual Homemade Chocolate. Actually masa dekat JB memang aku jual this foods. Tapi delay sebab still belum beli oven lagi. Insyallah dalam next week aku akan start jual.

Aku letak dekat beberapa kedai makan dan Petronas Kiosk sekitar Shah Alam. And also provide online ordering and offline ordering. Kalau nak order boleh e-mail me terus dekat Desserts Online Email atau boleh isi form dekat Desserts Online Blog.

I do hope that this project will succeed and give me a nice and wonderful experience. I will try to keep in touch closely to my customers and if there have queries about anything related to this foods, you can email me also. I'm trying to contact you back as soon as I can.

Thats all for today. I think. Take care all.

Muchos Love. XOXO.
Cik Effie.

No comments: