09 January 2012

Silent Reader

Assalamualaikum.

Isu silent reader ini bukanlah satu masalah yang besar dan berat sebenarnya. Seriously Fi sendiri suka menjadi seorang silent reader. Ada sesetengah blog yang menambat hati kita dengan cerita dan penulisannya tetapi tidak bermakna kita wajib untuk menghantar komen disetiap entry tersebut.

Blog yang menjadi kegemaran saya adalah blog yang berunsurkan cerita yang tidak berat. Politik? Isu kutuk mengutuk? Atau bahan bacaan yang memeningkan kepala otak saya memang awal-awal dah ditolak ketepi.

Antara blog yang menjadi kegemaran saya adalah:

Hanis Zalikha
Fatin Liyana
Totin Jamain
Ailyl Rozanna
Zack Zukhairi
Mama Malikha
Zahiril Adzim

Kenapa? Sebab bukan kerana dieorang ini famous blogger but the truth is bahan yang dieorang sampaikan dalam blog masing-masing memang jarang orang lain dapat buat. Bahasa yang mudah. Yang penting Fi tak suka dengan blog yang hanya menunjukkan kekayaan masing-masing, kecantikan rupa paras dan sebagainya.


P/s: Baru dapat pergi event Nuffnang dah berlagak macam apa. Padahal kau tu tak adalah cantik mana pun. Hitam. Keding. Pendek. Suka lupa kawan tau. Mula takenal aku nie siapa kan. Dah cakap, jangan berlagak depan aku. Memang aku bannedlah kan.

No comments: