17 November 2011

Aku kurang gemar bergambar



Assalamualaikum semua. Thanx coz still sudi nak baca blog aku nie. Hahha pening korang kan. Kejap aku, kejap saya, kejap kita, kejap bahasakan diri Fi je. Hahha yang penting penulisnya tetap sama. Hahha okay enough!


Hmm aku sebenarnya memang kurang gemar bergambar. Apatah lagi kalau ditempat awam. Hahha kau pemalu ke Cik Effie? Tak ada maknanya. Serius. Aku bukan jenis yang suka pose dekat public spot. Almaklumlah. Aku nie bukannya stylo mylo nak interframe kat tengah orang ramai. Hahha.


Kalau adik aku si Nienaa Nienot tuh memang ye. Pantang ada port cantik for sure dia suruh aku tangkap gambar dia. Sebab tuh kalau kau tengok FB aku ke blog aku ke mana ada banyak gambar aku kann. Aku memang tak suka. Muka dahlah tak photogenic. Buruk gila. Nak2 kalau candid. Memang aku removed friends kalau korang letak gambar candid aku yang buruk tuh.


Aku pun tak tahu nape aku tak suka ambil gambar. Tapi kalau dengan budak-budak yang kepala gila pose ramai-ramai kat public then ajak aku join sekaki memang aku join jugalah. Itu kalau aku tengah gila. Hahha. Okaylah. Takat nie dulu ye. Till meet again. Daa.


P/S: Gegambar yang aku tampal kat blog nie kalau takde credit nama blog aku kat gambar tuh sure memang aku ambil kat Encik Google. Malas nak bubuh credit. Faham-faham sendiri lah ye. Emm biasanya kalau gambar itu adalah gambar yang aku sendiri tangkap and ada dalam folder kat laptop aku memang aku tak letak backlinks. Yang ada backlinks semua curi dari Google.

No comments: