16 November 2011

#1 Saya tak suka shopping online.

Salam sejahtera. Online shopping? Some people will love it. But for me? No I don't. Sebab saya memang boleh dikategorikan sebagai cerewet. Orang cerewet macam saya memang tak banyak baju. Hahha sebab memilih sangat. Saya tak suka shopping baju online sebab saya suka tengok material kain itu dahulu. Kadang-kadang dalam online nie bukan boleh percaya sangat kan. Cakap hebat tapi kualiti takde. Tak semua.



Saya kalau nak pilih baju memang suka try dahulu. Sebab ada parts of my body yang memang tak berapa nak menarik. So kena pilih betul-betul. Hmm cerewet tak?



Actually saya tak suka baju perempuan. Hahha serius okay. Melekat-lekat dekat badan. Kalau yang besar pula pendek. Sengal je kan. I'm just a simple girl. With a lil bit makeups on my face, flat shoes by Vincci, faded boot cut jeans, and boy Tee. Hahha. Serius memang suka macam itu. T-shirt lelaki nie selesa. Tak ketat. Tak pendek. Sedang elok ah kan. Saya biasa beli size S or M. Its suit me well.



Jarang ah anda nampak saya dengan baju girly2 ngan heels and beg bunga-bunga plus shawl warna-warni. Hahha korang pakai maybe cantik tapi aku tak minat nak pakai. Nantilah nak berubah. Nak try beli baju online and jadi girly2 sikit. Umur dah 25 kannnn. Kena berubah jadi wanita. Hahha. Diam!

No comments: