04 April 2011

Aku benci betul dengan mereka!

Assalamualaikum.
Yepp aku update post lagi. Apa kau bising? Hahha bongok. Gila babeng ah kan bila aku tengok kategori perempuan dibawah ini. Aku senaraikan ajelah yerk sebab aku malas nak Google cari gambar.


Ciri-ciri perempuan yang aku benci:

  • Perempuan yang gemuk tapi tak sedar dia itu gemuk. Menyirap boleh tak? Dah tu nak pakai baju setara adik adik yang angkat tangan sikit dah nampak segala macam lurah dendam berahi. Perghh memang aku pantang dengan orang yang pakai baju tak cukup kain nie.


  • Perempuan yang tak sesuai untuk memakai skinny jeans. Kalau kau tu tahap model kaki kurus-kurus keding panjang-panjang tuh aku memang dengan rela hatii accept style kau kan. Ini dah macam apa jerk aku tengok. Hentikanlah perangai tuh!


  • Perempuan yang jalan dengan jantan pilihan masing-masing berkepit-kepit seolah2 kalau renggang jerk salah sorang akan kena bom! Geli boleh tak? Nyampah aii nyah!!!!


  • Perempuan yang kurang ajar. Kau kalau muka cantik macamana pun ramai jantan macamana pun tapi kalau kau kurang ajar memang awal-awal aku tak hingin nak dekat dengan kau!


Hahha aku benci okeyh tengok spesies2 diatas. Korang macamana?

1 comment:

Azwa Mohamad said...

sangat sama dengan Miz, i hate those kinds of gurls too!!! sangat annoying