27 March 2011

Weekend story

Salam semua. Aku cuti hari ini. Biasalah kan. Ahad je memang tak kerja. So apa lagi. Update belog je ah kerja aku sekarang. Colour belog dah bertukar. Sorry I can't live without pink colours. Hahha. Sengal.


Well today aku tak keluar mana-mana. Hujan lagipun dekat sini. So malas nak keluar jalan-jalan. Sissy kerja. Kesiannn.. Bila dia kerja, aku pun dah tak ada geng nak hang out. Hmmph.


Serabut gila otak aku minggu nie kan. Nak kena ajar worker baru buat kerja. Next week starting from 1st April, ada lagi seorang nak masuk. Hmm umur 40an. So aku kena ajar diorang slow-slow. Biar senang faham and tak tanya aku lagi dah. Hahha kejam.


Well busy gila boleh tak minggu nie? Ada beberapa suppliers punya barang baru sampai on the same day. Mak oii. 2 hari baru siap susun semua barang. Owh okay aku jugak yang order barang menimbun nimbun. Padan muka sendiri.


Uncle said that he wants to take a holiday for 1 week. Then nanti dia pass kunci dekat aku. Adeh mana aku larat seyh nak bukak kedai sebab besi tu berat gila boleh tak. Dah ah tinggi semacam kan. Hmm but its okay. I'll try. Last week ramai yang interview kerja. But since aku cakap gaji kecik je muka masing-masing dah berubah. Hoy kau. Aku dulu mintak kerja dekat sini tak ada pun aku bising-bising pasal gaji. Angguk je apa uncle cakap.


Hahha that's why gaji aku bulan kedua terus naik RM200. Wuhuuu weyh kau apesal hari ini entry nak emo lebih je nie? Nak berlagak tak pasal-pasal nie kenapa? Hahh ye ke aku berlagak? Okaylah stop ah dulu. Penat dah berlagak. Nanti kalau aku dah baik sopan santun nanti aku post entry lagi ye. Bye!

No comments: