27 March 2011

Why?

Hey you! Yeah you! Please read this entry okay! Cuti seminggu. Kerja tinggal melambak-lambak. Then after naik kerja dua tiga hari dah nak quit. Sokaylah ek! Tinggal gitu je kan. No salams. No sorry sorry. No tears or whatsoever. I don't know why bila kau berhenti kerja je aku rasa happy semacam. Hahha kejam kan aku. Iyalah. I'd rather work alone than have a general worker like you. Why? Asked yourself. Kerja bertahun baru nak siap. Plus kau tu tak henti-henti berlagak. Dah tu sebok nak cerita pasal laki kaulah ape kejadah semua tu. Okay fine! Bila kau berlagak, aku lagi boleh berlagak. Bukan payah pun. Spm holder je pun kau tu kan. Cakap omputih pun teragak agak. Hahha sadis! Well this is my blog. If you think that you can made me down by blogging, you're absolutely wrong my dear. I dah blogging for quite a long time. But you? I don't think that you definitely know what is blogging. Hell yeah! Hahha okay. Memang aku puas hati sangat-sangat bila kau berhenti kerja. Sebab apa? Sebab aku sukalah kan. Okay teruskan bekerja di pam minyak tu ek. chow!

No comments: