16 January 2011

walk away




Assalamualaikum semua,


Dah lama rasanya tak pergi bandar without my family. Hahha dulu masa tengah couple dengan orang JB selalu juga turun bandar JB. Even though bukan ada apa sangat. Tapi yer ah. Heaven gila dapat keluar dating! Kahkahkah.


Now dah berkasih sayang dengan orang Pahang yang duduk Shah Alam ni, memang agak payahlah kan nak keluar dari pagi sampai petang kat bandar JB ok. Bandar JB ye syg. I can't go to Shah Alam without my family. Hahha. Awak nak ke kita dating dengan parents saya? Nanti dulu kot. Lambat lagi.


Actually hari ini punya plan, kena teman adik saya yang bongsu itu mendengar ceramah. Sebagai kakak yang baik, saya kena temankan dia sebab ayah outstation and ibu tak nak keluar. Baik tak saya? Dengar ceramah ok! Bukan nak pergi berjimba. Bak kata Cik Farah pula.


Dia cakap ramai juga kawan-kawan dia dapat pergi. Ayah cakap free ja. Tak kena bayar apa-apa. Tapi kawan Najwa cakap kena bayar RM500. Ayah cakap kalau kena bayar, jangan masuk. Terus balik. Macam-macam pesanan yang kami dapat. Dah habis terus balik! Jangan melencong ke mana-mana. Jangan membazir! Jangan itu jangan ini. Erkk ok!


Hmm one more thing, Najwa cakap ceramah ini pasal macamana nak masuk U? Ok nanti saya dah balik, saya bagitahu korang intipati ceramah ini ok!


Okay nak bersiap2. Tak tahu nak pakai baju apa. Jeans and t-shirt? Not really suitable. Blouse and jeans? Baju kurung? BIG NO for that. Maybe I choose jeans and blouse. What color is it eh? Dark blue? Pink and white? Skyblue? Red? Hotpink? Orange? I wonder why all of my outfits now are colorful. Hahha. Peopla changed. No more black color in my wardrobe.


Okay see ya soon. Very soon. I hope. Take care everyone. Have a beautiful day for today. Love you. Mmuahhx! XOXO

1 comment:

YuSeNzE - KniGhT said...

eleh.. sy ok jer klu nak date ngan parents awk skali.. hahha..

bila?? mana?? kekeke..

nnt sy kasitau awk ek bila nak date ngan dorang skali.. ;)