28 April 2010

Saya Rindu Dia....



Saya rindu dia..Dia buat hidup saya bahagia..Dia buat hidup saya happy sentiasa..Dia suka kacau saya tidur, Dia suka kacau saya tengah study, Dia suka kacau saya buat cupcakes, Dia suka kacau saya tengah tengok tv, Dia suka main2 rambut saya, Dia suka kongsi makanan dengan saya.. Dia sangat manja..Dia sangat comel..Dia sangat kelakar..Dia sangat nakal..Dia sangat kuat cemburu..Dia sangat suka merajuk..Dia tak suka jika saya dengan orang lain..Dia sukakan perhatian..Saya rindu dia..Saya rindu dia sangat-sangat..Saya sayangkan dia..Saya dah lama tak jumpa dia..Saya dah lama tak peluk cium dia..Saya dah lama tak tidur dengan dia..Hmmm...Korang fikir apa?Meh click "Read More" kat bawah ini..


 Saya sangat merindui kedua-dua budak ini..Ouh sangat funny, sangat adorable, sangat manja, sangat gedik okay..On your left is my little bro..Baru umur setahun lebih..On your right side is my little sister Najwa..Baru nak ambil SPM...Hmm tak sabar nak balik JB...





Pesanan Penaja: Actually this entry tujukan khas buat Aqil aka Budak kecil itu..Tapi disebabkan dalam gambar ini ada gambar Najwa sekali..Hmmmm terpaksalah..Hahaa...

No comments: