24 April 2010

My Dream Guy

First tag by Encik Jericho aka Encik Missing Chapter aka Encik Steward John...Perghhh panjang gila nama..Hahaha..Apa yang ditanya oleh encik ini?Its about my dream guy...Erkk?READ MORE PLEASE..!!
<u>My Dream Guy</u>

1. How tall should he be?
MUST be taller than me but memandangkan fi nie tak berapa nak tinggi so taknaklah orang itu terlampau tinggi okeyh..Yang Sedang-sedang saja..


2. What hair colour should he have?
His original hair colour okay..!!

3. What kind of personality should he have?
Cheerful, pandai attract my attention yang cepat gila bosan nie, pandai jaga hati orang yang lebih tua..Perghhh sume nak perfect kan..

4. Older or younger?
He supposed to be older than me but if he is younger than me, i can't say anything accept....'Dah ketentuanNYA'

5. What film actor should he most be like?
Erkk..I have no idea to answer this question because i'm not kinda women who hardcore addicted with an actor/singer..


6. What singer should he most be like?
Please refer my answer in question 5..


7. Do they need to cook?
Yeah of course..Disebabkan fi lebih suka baking than cooking, so i think HE have to cook at home and of course with the help of me..


8. What is his best body part?
I don't know..


9. What car should he drive?
I love Honda City but kalau dia suka kereta lain, kereta itu semestinya berwarna merah..OMG..Red car memang fi suka..


10. Who was the guy on your mind when you were doing this survey?
I think i don't have to answer this question..


Aie aka Darkbatman, Reine Byxura dan Cha'on, Sila jawab tag ini yerk..!

3 comments:

shilang00 said...

dah berpuye ke blum ni?... bleh la usya2 ke kan.. hehe

e F F i e said...

hmm dah ada yang punya dah

Jericho said...

Jawapan Standard tu.. Macm Artis pula.. hehe