24 March 2010

TAHAP KESABARAN AKU DAH TAMAT TEMPOH..!!!!

Hoi korang..!!eh silap2...Assalamualaikum wbt korang..!!!okay its better..Ini nak bagitahu sikit nie..Tetiba aku teringat time dulu2..kat bawah ini cerita dia okay...Bacalah..tak baca aku sepak..!!

Aku bengang gila dowh bila ada orang tanya "wei efi..dah siap tak tutorial?nak pinjam..nak salin jawapan"

Hamboi2 kau ingat aku nie ape ntah?Buku rujukan kau ke apa?Pleaselah wei..entry ini bukan saya tujukan secara spesifik tapi secara rambang sahaja okay..Nanti kang ada yang terasa hati..payah plak...susah sikit orang puan2 nie..tak bagi tiru cakap tak sporting..kang kalau bagi tiru melebih2 plak..!


Aku paling pantang kalau tengah exam ada kertas rahsia melayang2 jatuh betul2 dekat depan mata aku..Hampes gila kau..apa kau fikir aku study bagai gila nak mati ini semata2 untuk bagi kau jawapan ke sengal??????Study sendiriklah wei..Buku beli mahal2 lau tak nak guna baik framekan SAHAJA..!!!!


Lagi satu ni nak mintak tolong signkan attendance..weh weh weh..thats not me okay..!!aku tak datang macam mana pun tak pernah aku suruh orang signkan attendance aku..yang kau nie sedap2 lepak kat dalam bilik rehat suruh aku yang mengantuk bagai nak mati ini kaver2 depan lecturer yang kalau kita terlelap sekejap jerk dah kena marah macamlah kita ni bawak tilam bantal masuk kelas itu suruh signkan untuk kau????boleh itu boleh..tapi aku cuma sampaikan salam kau itu ajelah pada lecturer tersebut ye..!!


Haaaa ni lagi satu..Kau dah berzaman tak datang kelas tapi tetiap hari memang tersangat2 annoying bila dapat mesej kau tanya "weh ada homework tak?dah siap??pinjam boleh??" "test bila ek?kuar tajuk apa??" "weh kuiz bila ntah?dah study?nanti nak duduk sebelah boleh?" MANGKUK AYUN TAIK CIPAN TAPIR TENUK betul..!!!boleh pulak kan dia tanya macam itu..!!


And nak tahu aku buat apa?Abaikan sahaja mesej2 mereka itu sebab diorang tak datang kelas bukan sebab sakit nak mati ke hape...tapi sebab dok layan movie malam tadi sampai lewat pagi and TERover slept..Bongok betul..!!


Itu kesah beberapa tahun lepaslah..tapi sampai sekarang pun still ada lagi yang macam itu..nak mintak aku ajar *walaupun tak pandai* itu aku boleh buat..tapi nak tiru terang-terangan tanpa rasa bersalah itu aku tak boleh nak accept..!!!ngerti lohhh...!!!


Okay dah..!Puas hati aku dowh..!!dah berapa tahun aku dok mengpendam benda2 sebegini..!!hari ni dah luahkan,okay dah..puas hati..jangan kau tengok selama ini aku baik ngan korang bagi korang tiru ke apa aku tak boleh nak marah..!!ingat sikit..kesabaran ada tahapnya..cam tajuk di atas..kesabaran aku dah sampai tahap maksima and dah luput dah tarikh dia..so lepas ini kalau teringin nak buat sedemikian, you just watch out what will i do and what will i say..!!!

Okay..babai semua..fi nak tidur sebab penat baru balik dari kelas..*pe kes ko tetiba tunjuk baik plak ni*

Tataa..^_^








No comments: