22 March 2010

No Sweat

Ramai yang tidak mengambil berat tentang masalah bau badan bukan?Kebanyakannya adalah kaum lelaki..Bukan nak kata semua tapi kebanyakannya sahaja okay..Masalah bau badan ini kebiasaanny terjadi jika badan berpeluh dan bau peluh itu akan menimbulkan bau yang sangat2lah kurang enak..eeeewww..


Salah satu cara untuk mengelakkan perpeluhan terjadi adalah dengan memakai deodorant..Bukan susah pun kan?Hanya sapu di bahagian 'itu' dan ianya bukan sahaja tidak berbau busuk,ianya berbau wangi dan menyegarkan anda seolah-olah anda baru lepas mandi..So tersangat-sangatlah tidak merugikan anda jika anda pakai deodorant..


Okay semak punya semak terjumpa satu deodorant yang sangat-sangat teruja nak beritahu dekat korang semua..Okay nama dia Adidas Action 3..Okay deodorant ini terdapat dalam pelbagai jenis haruman dan ada untuk lelaki dan juga perempuan..


Apa kelebihan dia??owh my gosh..relax2..saya akan terangkan satu persatu okay..

Okay untuk deodorant lelaki, ada jenis INTENSIVE, CONTROL, SENSITIVE, FRESH, PURE, PRO LEVEL..

Bagi deodorant perempuan pula, ada jenis INTENSIVE, CONTROL, SENSITIVE, FRESH, PURE dan PRO CLEAR..

Kelebihan deodorant Adidas Action 3 ini adalah ia dapat mengawal perpeluhan kita selama lebih dari 24 jam..Dengar itu?more than 24 hours protection..Bagi yang gemar bersukan memang tersangat-sangat digalakkan untuk mencuba produk ini okay..Ia juga mempunyai teknologi sistem penyerapan perpeluhan maksima..Ianya anti-whitening..maksudnya kan kalau kita pakai deodorant biasa2 itu dia akan menyebabkan ada kesan putih melekat kat baju kan?so Adidas Action 3 meminimumkan terjadinya kesan2 yang tidak diingini itu..Deodorant Adidas Action 3 ini juga 100% bebas daripada alkohol dan telah diuji dengan berkesan..so korang tak payah risau kalau takut ada penyakit ke kalau gunakan deodorant ini..

Okay contoh deodorant untuk lelaki adalah seperti dibawah ini..


Ini yang jenis spray punya


Pesanan penaja: Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS. Auditions are now open! Check it out at www.projectalpha.com.my/auditions






2 comments:

Sharinginfoz said...

memang kena jaga benda maacam ni kan

Jom Port Dickson

Mengapa Tak Kahwin?????

Cik Effie said...

yepp semestinya..