22 April 2013

Engagement #2: Toiletries for Men

Last Saturday aku and Achik aku pergi Mid Valley. Misi utama adalah untuk mencari toiletries and perfume for my bakal tunang. Memang dah target kalau dekat Crabtree & Evelyn tak ada yang berkenan, kiteorang target nak pergi Body Shop. At first after brunch and cari baju lengan panjang Achik aku, kiteorang terus shoot ke Crabtree & Evelyn (C&E).

Punyalah nak kata barang perempuan memang banyak. Kau bayangkan dalam satu kedai yang ada 6 ke 7 rak tu, cuma ada 1 rak je yang tulis Men's Section. Tapi Alhamdulillah nasib baik jumpa juga. Dapat Perfume Nomad, Body Wash and Shave Cream. Tapi aku rasa next week aku nak pergi cari lagi. Nak cari After Shave Cream and tambahan sikit2 lagi.

Thanks to achik aku sebab sponsor toiletries nie. Huhhu. Kena RM230. Tapi SA tu cakap kalau cukupkan RM250, dapat 1 buku C&E. Cantik gila weyh. So Achik offer hand cream. And I've got 1 small hand cream from Wisteria yang cinonet harga RM30.00. So total RM260.00. Alhamdulillah. Selesai 1 dulang.


No comments: