05 March 2012

my project

Assalamualaikum.

This is just a teaser. Baking project again and again. Belum start lagi. But will start as soon as I can. Project apa? Hurmm berbelah bahagi samada harus untuk diberitahu atau tunggu nanti sahaja. Semangat berkobar-kobar kali ini. Semoga segalanya dipermudahkan urusannya. Aku juga harap agar aku dapat sokongan dari rakan-rakan alam mayaku.

InsyaAllah setelah segala persiapan selesai, ianya aku diumumkan jua. Mungkin pada hujung bulan April aku akan umumkan kembali tentang projectku ini. Bagi mereka yang menjadi teman rapatku mungkin sudah dapat mengagak tentang hal ini. Pohonku agar biarlah ianya terus menjadi rahsia sehingga diumumkan oleh aku sendiri kelak.

Terima kasih semua. Bertemu lagi di lain waktu. Wassalam.

2 comments:

mirwan said...

Good luck!! nanti boleh jd 1st customer..ahaha..^_^

Cik Effie said...

Thanx Encik Officemate