02 February 2012

Ombak Rindu

Assalamualaikum
Ombak Rindu? First novel that I bought for my mom is Ombak Rindu karya Fauziah Ashari. Kiteorang ada 3 buku nie. Kesinambungan untuk cerita Ombak Rindu nie ada lagi dua buah tak silap aku. Sampailah at the end of the story, Izzah pregnant anak Hariz and barulah happy ending.

Pada aku sendirilah kan, mood sedih aku akan datang if aku baca novel-novel nie. Masa aku tengok cerita nie sendiri, susah sangat untuk aku rasa sedih macam aku baca novel. Serius.

But rite now aku tengah gila dengan OST untuk Ombak Rindu nie. Nyanyian Hafiz and Adira and satu lagi lagu Lara Hati nyanyian Adira. Serius memang lagu ini sangat touching. The way dieorang punya ekspresi muka and suara dia semua memang serius aku macam sentap gila dengar lagu nie.

Actually mood aku tengah tak berapa nak baik buat masa ini. Maybe thats the reason in what i currently feel inside my heart. Rasa diri tidak berguna. Rasa diri tidak penting dan rasa diri tak dihargai dah. Mungkin hanya perasaan aku. Tapi sampai bila. Baik. Gaduh. Baik. Gaduh. Sampai bila kan?

Okay aku kalau tengah tak ada mood nie, kalau setakat nak mengacau aku nak mengusik aku and bukan nak dengar masalah aku, better korang buang niat nak dekat dengan aku sekarang. Sebab serius nanti aku akan mengamuk. Okay ek. Mahu sambung dengar lagu Lara Hati. Bye!

No comments: