01 December 2011

3 days to go

Assalamualaikum.
3 days to go huh? Hari itu ingatkan macam lama sangat nak tunggu. But bila makin lama masa itu berlalu semakin pantas. Serius tak sabar. Hahha wehh kau tunggu apa seyh? Tunggu nak masuk kerjalah. Nak kena lapor diri dekat my new boss. Lady boss! Looks okay. But my friend told me that she will be really strict whenever it goes to work duties. Hmm its okay. I do hope that I will make her proud of me. After this dah teramat jaranglah kot nak online kann! Kerja dari pukul 8.00 pagi sampai 5.30 ptg. Pergi kerja pukul 7.00 pagi. Balik kerja paling lewat pukul 6.30 ptg. Sebab aku tumpang orang kan. Pasrah ajelah. Pergi kerja pakai baju kurung beb naik motor. Hahha aku tak sure aku boleh ke tak. Sebab aku ingat last aku pergi mana-mana naik motor pakai baju kurung masa jadi student dulu. 2 years ago. Hmm amacam? Lama okay untuk orang yang takut naik motor nie. Hahha. Hmm okaylah. Disebabkan aku malas nak update panjang hari ini, aku stop dekat sini aje yek. Malas aku. Hahha. Bukan ada cerita best pun nak bagitahu korang. Hehhe. Thanx for reading! See ya next time >_<"
Entry tanpa perenggan memang menyusahkan orang nak baca kan. Hahha aku malas!

No comments: