10 April 2011

Thanx a bunch!




Assalamualaikum!


I wanna say "THANX A BUNCH" to my dearest followers yang hanya baru mencecah 159 orang itu. Thanx korang sebab sudi jengah belog aku and sudi follow aku walaupun aku tau belog aku masih baru. Baru bukan dari segi masa atau apa tapi baru dari segi penulisan.


Aku tak layak nak dibandingkan dengan Blogger tegar seperti Ben Ashaari, Darkbatman, Hanis Zalikha or Fatin Liyana. Dieorang follower dah ribu riban. Update tak sampai 10 minit dah ada orang komen entry. Hmmph!


Okay just nak cakap thanx sahaja untuk follower aku tuh. Best blogging kan. Best berblogwalking. Dapat melihat cara penulisan orang lain. Setiap orang ada kebaikan dan keburukan masing-masing. Hehhe macam bagus lak aku nak bagi ceramah kat korang. Okaylah bye!


Happiness isn't getting what you want.
But its wanting what you got.
-Garth Brooks-

No comments: