27 February 2011

Oh so Random!

Nothing to say for now. Just a lil bit tired. Tidur pukul 4 am malam tadi. Semata-mata nak siapkan gift chocolate for my besties Idah yang kahwin hari ini. Hope dia bahagia hingga akhir hayat mereka. Amin.


Blog pun sekarang dah kurang. Mood malas nak blogwalking sedang melanda diri. I don't know why. Please don't ask me okay. Jealous jugak bila tengok profile orang lain hebat-hebat. Then followers pun ramai. Visitors pun berlambak. Account Nuffnang pun ratus-ratus. But me? Tak cecah lagi noks! Huhhu.


Kadang-kadang fi tak tahu apa yang pembaca cari. Bila kita buat entry kutuk-kutuk orang, nanti kang orang tak suka. Bila kita tampal gambar cun-cun dekat blog, nanti kang orang menyampah. Bila kita buat entry baik-baik kang orang cakap kita berlagak baik pulak. Susah kan?


Kita memang tak boleh nak jangka orang itu bagaimana. Apa yang mereka suka, tidak semestinya kita pun suka bukan? Begitulah sebaliknya. Kadang-kadang orang cakap kucing itu comel dan manja. Tapi bagi fi yang takut dengan kucing ini mesti cakap kucing itu nakal dan menakutkan. Tak semua orang sependapat dengan fi. Tak semua orang bersetuju dengan fi.


Okaylah. Dah melalut pulak! Have a nice weekend semua. Take care. Salam

No comments: