08 April 2010

Kisah seorang perempuan tak reti pakai shawl

HAHA tengok tajuk pun dah tahu kan entry ini berkenaan apa..Kisah seorang perempuan yang tak reti nak pakai shawl..Kisahnya bermula dengan 1 SMS..Ecece..Okay baca jerklah apa yang ada kat bawah ni..


Si perempuan: Weyh suka r tengok ko pakai shawl..ajar boleh *sadis giler ayat*
Si kawan: Boleh jerk tapi syarat dia ko kena ada shawl r..
Si perempuan: Boleh jerk..aku tengok ada jual kat kedai makcik jahit tu rm5.00..boleh r esok aku try beli..
Si kawan: Okey beres..

Keesokan harinya....

Si perempuan: Weyh aku dah beli dah tapi nantilah aku gi tempat ko belajar pakai shawl *sekali lagi memberi ayat sadis*
Si kawan: Aku no prob jerk..

Malam itu...
 Si perempuan: Cam semangat jerk nak pakai..tapi okey ke?*berkata dalam hati pastu ditranslate ke sini*

First trial....
Mak oiii..ketat giler nak pakai tudung pepanjang nie..Tercekik aku kalau sepanjang hari pakai shawl..*berkata lagi didalam hati*


Second trial.....
Hoi bulat giler muka ko E*F*E....!!!!Cam malu plak nak pakai gini *kata si perempuan itu didalam hati sekali lagi*

5 minit kemudian.....
Si perempuan itu berkata.."back to basic sudah..simple is better" *ayat sadis padahal tak reti pakai shawl*

10 minit kemudian 1 SMS masuk...
Si kawan: weyh ko dah try pakai ke belum?send gambar kat aku..
Si perempuan: okay gambar dah send..siaplah kalau ko gelakkan aku....

5 minit selepas itu....
Si kawan: BHAHAHAHAH Bulat giler muka ko pakai shawl..bukan camtulah..meh nanti esok aku ajar...
Si perempuan: Malas aku nak pakai shawl dah..ko jerk r pakai sensorang...
Si kawan: Alolo jangan majuk..
Si perempuan: Mane ada..Simple is better..aku nak back to basic jerkkk...T____T
Si kawan: Haha padahal sadis kan tak reti pakai shawl...
Si perempuan: Selipar aku banyak kat luar tu..ko nak rasa 1 tak??
Si kawan: HAHAHA..




Pesanan penaja: Si kawan itu adalah kawan aku yang hampir tetiap hari mempakai shawl gi mana2..Si perempuan itu adalah owner belog buruk ini...Hahahadoiii..takkan ku pakai shawl lagi...Hampas kelapa betul si kawan itu mengketawakan aku..








No comments: