13 March 2010

Teringat aku pada mereka

[*] Ibuku Puan Fatimah [*]

- Walaupun aku selalu sangat lawan cakap ibu, ibu tetap masakkan makanan kegemaranku..walaupun aku malas sangat tolong ibu dekat dapur sebab kalau silap sikit sure kena marah tapi ibu tetap sayangkan aku..walaupun ibu selalu bising bila aku nakkan sesuatu..tapi ibu akan tetap cuba belikan apa yang aku nak..walaupun aku selalu buat ibu sedih tapi ibu selalu gembira dengan kejayaan ku walaupun hanya kejayaan kecil..walaupun aku selalu tak dengar cakap ibu, ibu akan tetap nasihatkan aku..


[*] Ayahku Encik Anwar [*]

- Ayah..walaupun bila aku cakap duit belanja dah habis sedangkan dia sendiri tiada duit, ayah akan tetap mencari sumber rezeki demi sesuap nasi untukku..walaupun ayah penat kerja hampir 7 hari seminggu, ayah tetap tegar untuk melakukannya..walaupun ayah sedih dengan keputusanku, ayah tetap memberi nasihat untukku..ayah sendiri tiada baju baru, tetapi dia akan tetap membelikan baju baru untuk anak2nya..walaupun ayah makan hati melihat keputusan peperiksaan anak2nya namun ayah akan tetap menjalankan tugas sebagai seorang ayah..walaupun anak2nya selalu lalai solat namun ayah tetap berwirid hingga ke pagi..

[*] Adikku Afiq Afiffudin [*]

- walaupun kita selalu bergaduh, namun kita saling merindui antara satu sama lain..walaupun kita selalu bertekak namun kita saling menyayangi antara satu sama lain..walaupun kita selalu lawan cakap dan kadangkala kau membuat aku menangis sebab kalah namun kita tetap mesra didalam hati..walaupun kau sukar ditegur namun kau tetap akan mendengar kata-kataku..

 [*] Adikku Amanina Najwa [*]

- walaupun kau selalu dibuli, tapi aku tetap menyayangimu..walaupun kita selalu bergaduh, namun kita tetap saling mencintai..walaupun kita jarang berjumpa, namun kita sering mendapat khabar antara satu sama lain..


[*] Sepupuku Alisya dan Harris [*]

- Mujurlah keceriaan mereka berdua dapat mengurangkan rasa rinduku kepada keluargaku..dengan melayan telatah mereka hari demi hari, aku semakin rasa sukar untuk berpisah dengan mereka..thanx lisya and hayish sebab buat akak happy gila dengan korang..love you guys so much..!!muaxx..!!











glitter-graphics.com

2 comments:

Cik Effie said...

testing testing

Cik Effie said...

testing ape?