26 March 2010

PERHATIAN KEPADA KAUM WANITA..!!!

Aku ada nampak sorang perempuan ni tadi dekat tempat aku belajar..bapak pelik giler dress up..untuk pegi kelas sahaja okay..!!korang girls2 tau kan pasal winged eyeliner..Hah..!tak tahu??okay2 view pic bawah nie..salah satu contoh winged eyeliner..



Okay ini adalah winged eyeliner..



Dah tengok kan gambar contoh..?okay cuba bayangkan kalau orang pakai winged eyeliner seperti gambar dibawah ini pakai untuk ke kelas..apa perasaan anda?*note:org itu bukan budak kelas saya okay..!*

Itu adalah double winged eyeline..


Kau tak payahlah dik non nak pakai serupa diatas itu semata2 nak pergi kelas..tak seswaiiii tau...!!Huh..!Agak2 r babe kalau nak bergaya pun..aku pernah gak tengok orang pakai macam ini nak pergi pasar malam..Maybe pada die kalau sebut Night Market itu agak glemer..tapi dalam bahasa melayu it still pasar malam okay..tempat orang jual keropok lekor,segala bala buah2an..tudunglah apelah..bundle pun banyak..xseswaaaiiiii pakai begitu okay..


bergaya tak salah..tapi agak2lah sikit..aku gi kelas pun pakai eyeliner and kadang2 aku wat jugak winged eyeliner..but ikut tempatlah beb..lau aku gi kelas,winged eyeline aku simple jerk..xterlalu panjang and xterlalu pendek..asal ada winged sket dah..winged eyeline ini untuk nampakkan mata korang tu panjang and besar sahaja..bukan untuk bagi nampak pelik terlampau..


okay ini ade beberapa contoh winged eyelined yang cantik..


grab from google image


mata bahagian kanan korang ini adalah time aku nak gi dinner sahaja..


see that?besar sket..and kalau boleh hujung die tirus sket ke atas..


okay yang belah kiri nie pulak winged eyelined aku kalau gi kelas..


See the different?


simple winged bye durra my cousin


okay look at my cousin yang tudung hitam itu..cara die pakai winged eyelined memang seswaii ngan mata ala kucing die tu..but i hate my look in this photo..*sigh*


still xdapat nak snap winged ko r esya..but i really love how she do her winged..

Perhatian..untuk model sahaja okay..untuk jalan2 gi kelas memang xseswaii...!!













2 comments:

.:miss little raindrops:. said...

suke juge buat 'cat eyeliner' nih..tp belah kanan jek nampak cantek..belah kiri terase kekok nk lukis..ade tips x? :D

Cik Effie said...

same goes to me...biasanya kiter tunggu dlm 1 minit baru wat belah kiri plak...hehe