21 March 2014

Preparation

Assalamualaikum,

Hmmmph! Pejam celik pejam celik dah tinggal berapa minggu je lagi untuk aku berkahwin. Penat tak usah katalah. Pantang weekend. Hilang aje kerja aku. Tapi Alhamdulillah tunang jenis yang ikut je. Sebab aku yang kena tulis, aku yang kena rangka everything.

Okay. Theme? Classic English bertemu Classic Malay. Cemano tuh? Tunggu lepas kahwin nanti ye kita recap balik everything.

Barang hantaran dah settle. Duit hantaran dah settle. Rumah dah settle. Baju almost done. Veil dah hantar tailor. Candy Buffet punya barang semua dah beli. Photobooth punya barang semua guna recycle sahaja. Katering dah settle. Photographer dah settle. Pelamin dah settle. Almost complete! Alhamdulillah.

Aku takut nak kira berapa hari lagi sebab bukan tiap2 hari aku boleh fokus untuk preparation. So aku cuma kira berapa weekend lagi untuk aku buat semua ni. 9 Weekends sahaja okay!! Haa boleh nak gelabah gitu?

No comments: