04 December 2013

Walnut Chocolate Chips Cookies

Assalamualaikum,

Cuma nak buat pengumuman sedikit. Pengambilan tempahan Walnut Chocolate Chips Cookies dibuka seperti biasa. Cookies ni memang sangat crunchy, kurang manis dan sedap. Bak kata tukang rasa akulah.

Harga seperti biasa ye. RM25.00 untuk sebalang yang mengandungi lebih kurang 600gm. Harga dia pada aku memang tersangat-sangat berpatutan berbanding Famous Amos punya okay. Wahh gitu nak dibandingkan dengan yang ada jenama je. Boleh?

Mana taknya berbaloi. Dah tentu rasa dia lebih kurang je. Cuma aku punya kurang manis. Manis aku terletak pada chocolate chips. Bahan yang aku guna pun memang aku kena jaga. Buttercup, minyak jagung Daisy semualah. Chocolate Chips import punya. Bukan aku tak nak beli local brand. Tapi masalah nanti dia akan effect pada cookies aku. Kebiasaan chocolate chips local ini, chocolatenya akan melted sekali dalam dough. Makanya, bila aku masak, cookies jadi lembab dan warna dia agak gelap. So orang tengok pun, hooii hangus pun nak jual ke? Takkk okay. Tak hangus. Semua salah chocolate chips itu.

So why not aku spend a few ringgits more to get what I really want right? Beza harga memang jauh. Tapi tujuan aku cuma satu. Aku nak customer repeat order dengan aku balik. Bukan sekali order terus blah macam tu sebab tak puas hati. Haaa gitu. Boleh? Okay meh2 order sini. Comment je email korang semua. Nanti aku roger balik!

Wassalam.

No comments: