21 June 2013

Less than a week

Assalamualaikum.

Amboi makin hari aku tengok angka makin kecil. Makin lama makin dekat. Debar tak terkata dah ni. Hari Selasa (25/06/13) merupakan hari terakhir aku bekerja disini. In Shaa Allah bermula pada 08/07/13 aku mula bertugas ditempat baru.

Ikutkan hati aku memang tak berapa suka untuk menjadi orang baru. Aku bukan jenis yang mudah berkawan. Bukan semua orang tahu macamana nak ajak aku berbual. Tak semua orang mudah untuk memahami aku. Hmm apa yang boleh aku kata ialah aku harapkan agar ditempat baru, segalanya akan berjalan dengan lancar buatku.

Wehh tinggal lagi 6 hari je lagi! Preparation almost complete. Baju tunang aku tak siap jahit pearl lagi. Tudung tak beli lagi. Bukan takat aku punya tudung. Tudung atok mak, tudung ibu semua belum dibeli lagi. Wan balik Terengganu hari Khamis. Sempat ke tidak aku nak pergi beli semua tu? Alahai....

No comments: