06 December 2012

2013

Hello there. Hey. Dah hujung tahun dah kan. Sekejap je rasa. Semalam 5/12/12 genap setahun aku kerja dia Comintel nie. Alhamdulillah. This coming weeks merupakan minggu Appraisal kiteorang. Fuhh berdebar-debar. Dengar kata ada yang dari pagi sampai tengahari. Ada jugak yang dekat sejam duduk menghadap boss. Err. Seriau.

2013? Tak lama dah. Lagi 3 minggu je kan. Tahun depan macam-macam benda yang aku nak buat and kena settlekan before aku melangkah ke fasa yang lagi satu iaitu berumahtangga. Hmm. Kagum juga dengan mereka yang kahwin awal. Most of my schoolmate dah kahwin. Sedih!

Tahun depanlah nak settlekan lesen. Tahun depanlah nak beli kereta. Tahun depanlah nak kumpul duit untuk beli rumah. Aku target before aku kahwin, aku nak kena ada harta aku sendiri. Atas nama aku sendiri. Hopefully by end of next year, I'll managed to get all this in my hands.

Hey I found a website NRG Fitness. A gym only for ladies. Will go to that gym on this Saturday. Try equipment dia dulu and then baru fikir nak register monthly or not. Monthly RM80 je. Unlimited equipment usage and unlimited classes. Kalau nak pergi aerobic class everyday pun boleh. Nak duduk dalam gym dari pagi sampai malam pun boleh.

Actually aku tengah try nak diet. Berat dah 59kg kot. Sedih tak sedih? Punyalah mengah nak jalan kan. Hahha. Dah rasa macam gemuk gila dah nie. Pakai kemeja semua dah sendat. Memang serabai je rasa. So sekarang kena kurangkan nasi and kena rajin pergi gym. Have to!

Okaylah. Time to go back home. Tonite nak buat mee rebus. Khas untuk my housemates. Love you all! Bye.

No comments: