19 July 2012

Waktu berlalu

Assalamualaikum.

Waktu berlalu dengan pantas. Serius. Tiba-tiba dah nak masuk bulan puasa kan. Hurm me? Yeah I'm still here. Standing in out corner. Holding my hands close to my heart. Feel lonely. Feel terrible. Just want to get rid from everyone. But luckily there's people who always concerned bout me. Standing right there. The other side of corner. Staring at me. With a smile on his face. Okay. Cut the crap.

Dah submit my OT form to HR just now. Alhamdulillah. Bulan nie ada rezeki lebih. Hey. My birthday is just around the corner. So I plan nak balik JB. Celebrate dekat sana. Di bulan Ramadhan pulak tu. So sorry to anyone yang dah book me for dinner or anything. To be fair, I balik JB je terus. Dengan family lagi best. Hahha.

Rumah baru. Suasana baru. Sejuk dan damai di rumah baru. Tak ada orang nak kacau. Tak ada orang nak sibuk-sibuk. Aman sikit. So far, environment dia tersangat-sangat okay. In love...

Awal bulan hari tu, my office ada buat company trip. To Kulim and Penang. But I don't want to share it here. Actually malas nak recalled cerita lama balik. Huhhu. But yeah. I'm having fun with all my colleagues especially to all my group members. Seronok bila keluar dengan kawan-kawan office tapi tak fikir pasal office langsung. Hehhe.

Hmm. I tak ada apa nak story dah and I don't know why. Lately macam dah tak jenguk sangat blog ini. Kesian dia. Busy sangat ke aku? Hmm...........

No comments: