09 December 2011

Coklat and me?

Assalamualaikum.
Nowadays aku dah kurang gila makan chocolate. Its not because I'm on diet or what. But still. Memang kurang gila makan chocolate. Dulu memang gila coklat. Serius! Pantang jumpa memang nak rembat aje. Takde toleh kiri kanan dah. 1 bar besar aku boleh habiskan sorang tau. Nak2 if Cadbury's. Perghh gila ah. Serius.

Tapi sekarang memang dah jarang layan coklat. Entahlah. Tak tahu kenapa. Bila umur dah nak masuk 26 tahun next year nie rasa macam banyak dah berubah. I'm not Cik Effie yang comel2 macam dulu-dulu tu pakai blouse kawaii cute2 dengan selendang ada reben with a flat shoes anymore okay. Hahha so tak boleh nak keluar berjalan-jalan pakai macam budak-budak kecil lagi dah. Tak boleh nak makan Chupa Chups sambil berjalan. Tak boleh nak makan coklat sambil berjalan dah. Sekarang benda pelik yang aku buat is makan kuih dekat atas motor yang sedang bergerak. Yepp sedang bergerak. Because pagi-pagi aku tak sempat nak breakfast dekat rumah. Tuh yang buat perangai gitu.

Aku sekarang suka coklat juga. But not a chocoholic anymore. Tapi kalau aku jumpa Black Forest Cadbury Chocolate memang aku tak teragak-agak nak beli. Jangan bagi aku jumpa je coklat tuh. Mengidam. Hahha.

Dari kecil memang aku tak suka coklat yang bukan coklat. Means macam kek coklat ke, aiskrim coklat ke, or benda-benda yang bukan coklat bar memang aku tak suka. Entah. Muak. Aku tengok sesetengah orang selamba je makan kek coklat with full cream of chocolate and siap ada lava lagi dekat tengah. Dah macam volcano dah. Hahha. Aku tengok pun dah muak. Unless if makan dengan icecream. Then it would be great for me.

Kesimpulannya disini. Aku akan makan Black Forest je sebab dia ada jelly kenyal kat dalam tuh and ada kacangs! Hahha okbye.

No comments: