11 November 2011

i love my belog.

Assalamualaikum. Terima kasih sebab ada lagi pihak yang masih sudi membaca blog ini. Kadang-kadang saya terfikir. Kesian korang sebab tak dapat input yang best dekat blog ini. Saya bukanlah Hanis Zalikha yang pandai bermain kata dan memberi tips menarik. Saya bukan juga Fatin Liyana yang selalu menceritakan kisah-kisah hidup seorang pelajar medic di perantauan. Saya bukan Hana Tajima yang pandai berfesyen. Dan yang pasti, saya hanya seorang insan biasa yang sukakan kesederhanaan.


Kenapa saya sayang blog saya? Sebab disini saya dapat bercerita tanpa had. Tak semua orang akan sudi mendengar segala luahan hati kita. Semestinya kalau kita bercerita dengan sesuatu yang tidak bernyawa, kita sendiri akan bosan. Tapi saya tidak. Di blog saya boleh luahkan apa sahaja. Marah? Gembira? Teruja? Segala-galanya saya luahkan disini.


Blog ini sudah lebih setahun usianya. Namun saya masih tidak pernah bosan. Adakalanya saya terlupa akan kehadirannya akan tetapi, sayang itu masih ada.


Terima kasih Encik Blog sebab sudi mendengar cerita saya.

1 comment:

hdn952 said...

Anda adalah seorang yang setia......bagus!!