23 January 2011

Lelaki gentleman?Pewwwiitt!



Assalamualaikum semua. Hahha title nak gempaq lak hari nie. Lelaki gentleman? Siapa tak suka kan!?! Kalau ada gurl yang tak suka orang gentleman nie memanglah kayu!


Apa itu lelaki gentleman? Alah yang tolong bukakan pintu kereta untuk kiteww, yang tolong ambilkan air untuk kita, yang tolong sarungkan jacket untuk kita kalau kita sejuk! Okay!!Peringatan. Zaman sekarang nak cari lelaki yang macam itu memang harapanlah kan. Payah derr!


Fi suka lelaki gentleman tapi fi menyampah dengan lelaki jiwang karat. Ewww please dong! I geli jiwang jiwang nie der. I kan ganazzz. Tak men ah jiwang jiwang. Hahha panggg!*


Tak sejuk lak hati nie kalau dapat lelaki yang boleh tolong belikan ubat kalau kita sakit. Baru cakap sakit perut je dah kelam kabut lelaki itu suruh kita sapu minyak ah, letak bantal bawah pinggang ah, macam macam lagi ah. Hahha cam pernah berlaku je.


Lagi satu pula, lelaki lelaki ini janganlah nak buat-buat gentle padahal pada hakikatnya korang langsung tak gentle. Geli dowh bila korang buat-buat gentle. Sama ah kes kalau gurl itu jenis ganaz tetiba nak buat-buat manja gedik cam hapekejadahlahluninyah!


Lelaki jenis ini biasanya dia datang secara naturally okay. Dalam hati mereka penuh dengan sifat kasih sayang, tanggungjawab dan sebagainya. Lelaki ini memang 1 dalam 1000 ah! Pergh! Pergh! Perghh!


Tapi kan. Kenapa lelaki sekarang ini tak gentleman ek? Payah dowh nak cari macam itu lagi dah. Masuk kereta buka pintu sendiri. Pastu nak main raba-raba hapekejadah itu semua. Tak baik taw. Itu bukan gentleman. Itu gatalman.


Kalau dia betul-betul lelaki, dia sukar untuk menodai kita walaupun kita dalam keadaan berdua-duaan dengan kita. Itu baru lelaki. Lelaki yang baik tak akan mengajak kita sama-sama berbuat perkara yang tidak baik.


Lelaki sekarang? Hahahahahampeh! Kau tak payah tunggu nak berdua-duaan. Depan orang ramai pun dia main tibai je nak raba-raba kau. Kau tak percaya? Huh! Tengok ah sendiri!



hampeh punya jantan!boleh lak begitu




Pesan Cik Effie: Cik Effie kau ini suka lelaki yang hidupnya penuh dengan kejutan sebab Cik Effie suka Surprises! So hidup tak akan bosan dan hidup penuh dengan pelbagai benda baharu.
####################################################

Teruja nak merasa homemade chocolate dari saya? Click this banner!

Create your own banner at mybannermaker.com!

3 comments:

.:miss little raindrops:. said...

gatalman...hahaha lawak statement tu.. ;p

YuSeNzE - KniGhT said...

ceh.. x gentle-woman la bkk pintu kereta pon xlarat.. hahhahha..

roserose*MrsYusof* said...

tapi Fie kalau selalu buat kejutan,boleh terperanjat,,kak long dok risau aja kalau kena sakit jantung awal...

Hubby selalu surprised,kdg2 rasa nak marah gak..sbb tak ready..hahhah..tp selalu rasa mcm beshhhh aja bila kena surprise lagi bila dia pakaikan rantai depan2 orang..tau tak masa nikah dulu,dia lupa nak sarung cincin lepas nikah,depan pintu masjid baru cakap 'syg lupa nak sarung tadi..gementar'hahahha