01 May 2010

Link Exchange and Followers



Fi dah pernah beritahu tentang perkara ini..Korang sila cari sendiri entry itu..Okey entry ini bukanlah nak tujukan kat sesiapa secara khasnya..




Fi tak kisah kalau ada some of you yang nak exchange links or you want to be my follower or whatsoever..


Tapi nak exchange link and nak jadi my follower mestilah bersebab..Bukan semata2 nak Fi jadi follower korang balik ke apa2 k..


Kalau korang nak jadi follower blog ini, dipersilakan dengan segala hormatnya..Tapi mestilah kerana korang rasa blog ini interesting untuk korang..


Pernah tak dengar ayat ini "Hai,I dah follow you..Please follow me back" Whoa itu sangat Fi tak suka okey..Bukan apa..Fi terasa macam dipaksa untuk follow belog mereka semula..Nak follow biarlah dengan hati yang ikhlas sambil menyatakan yang belog itu menarik pada kita, baru kita follow..


Fi tahu sure ada yang terasa hati ke apa2 tapi whatever pun, Fi memang tak suka situasi begini..


Sekali lagi Fi nak cakap, Fi bukan tujukan entry ini untuk orang tertentu..Tapi untuk my blog's reader yang sudi menjengah belog ini..Jangan nak terasa hati ke apa..And tak payah nak cakap Fi sombong ke apa okay..This is me..And whatever it is, you have to accept the real me..


Everybody HAVE their own opinion..Everyone is not the same with anyone others..Fi tak sama macam korang..Fi ada pendapat Fi sendiri..Fi cuma luahkan supaya korang semua tahu apa yang Fi nak and apa yang Fi rasa..


Okeylah..Got to go..Ada lagi 1 chapter nak kena focus betul2 so esok tak ada any careless mistakes..Thanx semua sebab sudi baca my belog..Sudi jengah belog yang tidak seberapa ini..Sudi untuk meletakkan comment dekat entry..Sudi untuk meninggalkan jejak anda di BLABBERZ section..Have a nice day..Happy Labour Day...!!!




Pesanan Penaja: To KECH, NIKON, PADIN, PANADOL, SIS SNOW WHITE, NINA, EQA, & ELLIS nanti Fi letak link korang dekat blog Fi okay..Tak sempat..Esok ada paper..Hehe

No comments: