18 March 2010

My Favourite Surfing Spot

Dimanakah terletaknya tempat kegemaran anda untuk melayari internet?Bagi saya tempat untuk melayari internet yang paling best adalah seperti gambar di bawah ini..


Diatas Meja kecil yang comel yang dibeli di Wang Kelian Perlis *sempadan Thailand* dengan harga hanya RM12.00 sahaja


Okay itu adalah tempat saya selalu melayari internet hampir tiap-tiap malam..Saya gunakan TM Streamyx Wireles yang kadang-kadang okay dan kadang-kadang kurang bagus..

Buat masa ini saya tinggal bersama keluarga ibu saudara saya..So dapatlah online guna streamyx wireles..Tapi bulan 5 nanti saya akan balik ke rumah saya di Johor Bahru agak susah nak kemaskini belog kesayangan, bermain Facebook, menyertai ProjectAlpha dan sebagainya..

Jadi saya memerlukan broadband yang terpantas untuk saya buat semua itu tanpa ada sebarang masalah..!Tapi sekarang saya mempunyai nafas baru bila ternampak gambar dibawah ini..

P1 W1MAX WIGGY..!!!


Warna hitamnya sungguh memukau perasaan ini dan keinginan untuk memilikinya tersangat-sangat tinggi..Saya berpengalaman menggunakan P1 W1MAX sepupu saya sebelum ini dan memang tidak dapat dinafikan..Memang benar slogan yang telah diberikan iaitu
THE FASTEST WIRELESS BROADBAND NETWORK
Tidak sabar rasa hati untuk memiliki P1 W1MAX WIGGY yang sangat comel dan menawan itu.."Ayah tolong belikan boleh?nanti dah dapat gaji orang bayar balik," boleh tak saya dapat kalau cakap macam itu dengan ayah saya yang tercinta dan tersayang itu?

Ouh sungguh teruja dengan kecomelanmu wahai P1 W1MAX WIGGY..!!!!!


PESANAN PENAJA: Project Alpha Season 2 is presented by
Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS

No comments: