15 March 2010

masih tidak puas hati

salam semua..jam menunjukkan pukul 3.09am dan saya ada kelas pagi nanti pukul 10..mujurlah kelas cuma sejam tapi masih lagi tertanya-tanya kenapa saya masih belum tidur?

tidak mengantuk ke wahai cik efi?mestilah mengantuk..apa punya soalan da..sebenarnya dimasa ini saya baru hampir selesai kemaskini belog..hehe i love my belog..!!(tiba-tiba)

okay berbalik kepada tajuk entry..saya memang belum berpuas hati lagi dengan kertas dinding (template) saya..huhu walaupun sudah agak okay tapi masih lagi inginkan yang terbaik..

memang dah lumrah manusia yang tidak cukup dengan apa yang dia ada..(insaf seketika sambil tertunduk)

okaylah..saya dah terlampau penat..bagi sesiapa yang memblogwalking belog saya, terima kasih banyak2..(ramaikah huhu T.T)

Promise will walked through ur belog later because i really need to have some good night sleep..

good night everybody..

thanx for being my sweet friends in blogging world..
hidup nuffnang..!!(tiba-tiba)

okay2 cukup efi..pergi tidur..!

salam...

muaxx..!!xoxo

Pesanan penaja: belog ini sangat cantik jika dilihat menggunakan Internet Explorer..coding berlainan antara mozilla and internet explorer..

Balasan kepada pesanan penaja: kalau orang dah suruh gunak IE tu guna IE jerk r..nanti jangan cakap nape guna Firefox belog nie cam biasa jerk?

Pesanan penaja: Actually lebih kurang jerk..takde beza sangat pun..scrollbar and cursor jerk xleh diview guna firefox..










glitter-graphics.com

No comments: